Zvanje: docent
prema dogovoru i putem maila
sveučilišni preddiplomski
sveučilišni diplomski
sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski
stručni preddiplomski
Obrazovanje Roma-put prema boljoj integraciji u društvo
Kompetencije studenata glazbene pedagogije: teorijski i praktični aspekti-Peti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
Pomoćnik u nastavi u inkluzivnom obrazovanju
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Facial Expressions: Can Parents Recognise Children’s Emotions
Traditional music games in kindergarten
Traditional music games in kindergarten
Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja
Early bilingualism in a multicultural community
Integracija romske djece u društvo iz perspektive obrazovne inkluzije
Projekt "MOZAIK 2"
Projekt "Zajedno do znanja"
Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi
Rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti kod studenata
Razvoj dvojezičnosti u višekulturnom okruženju talijanskog vrtića
Intercultural sensitivity of teachers
Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika
Projekt „MOZAIK-PoMOćnici u nastavi ZA Integraciju učeniKa u Istri“
Integracija romske djece u društvo iz perspektive obrazovne inkluzije
Projekt "Školovanje bez diskriminacije-ulog u tolerantno društvo"
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
Rana dvojezičnost u višekulturnoj zajednici
Rana dvojezičnost u višekulturnoj zajednici
Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije
Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika
Intercultural Education in the Croatian Context: Roma Inclusion in the Adult Education System
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika
Interkulturalna osjetljivost nastavnika kao pretpostavka razvoja interkulturalne osjetljivosti učenika
Intercultural Education in the Croatian Context: Roma Inclusion in the Adult Education System
Uloga i kompetencije nastavnika u interkulturalnom obrazovanju
Interkulturalne kompetencije nastavnika i barijere u interkulturalnoj komunikaciji
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
Regionalna raznolikost Istre i cjeloživotno obrazovanje učitelja
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
Tradicijska glazba u kontekstu interkulturalnih kompetencija učitelja
Projekt „Za hrvatsku pismenost: Put do poželjne budućnosti“
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
Regionalna raznolikost Istre i cjeloživotno obrazovanje učitelja
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
Carl A. Grant and Christine E. Sleeter:Doing multicultural education for achievement and equity (2007) New York: Routledge – Taylor and Francis Group, p.267
Parker J. Palmer:The courage to teach: exploring the ineer landscape of a teacher᾿s life (2007) San Francisco, U.S., Jossey-Bass Inc., 248 p.