Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Tema: Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja
Posebno izdanje Simpozija, u posebnim okolnostima!
U ne manje zahtjevnome, ali svakako specifičnome načinu organizacije, organizatori su se usmjerili na nekoliko novih segmenata: sedam područja, osam voditelja sesija, ciljani odabir izlagača (po pozivu), partnerstva s međunarodnim udrugama, edukacija studenata i profesora, koncerti u pauzama, predstavljanje knjiga, diskusije po sesijama, generiranje zaključaka. Sve navedeno u virtualnome okružju.
Budite i vi dio ovogodišnjega Simpozija.
Dobrodošli!
Hodogram 7. Međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Flow-chart of the Seventh International Symposium of Music Pedagogues
13.05.2021.
Međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Uključivanje sudionika / Participant joining
8:00 – 8:50
Svečano otvaranje simpozija
Opening Ceremony
Opening Ceremony
9:00 – 9:30
Predstavljanje Muzičke akademije u Puli / The Academy of Music - Presentation
9:30 – 9:45
Pozvano izlaganje / Keynote Dr. Stefan Gies (AEC)
10:00 – 10:45
Završetak uvodnog dijela
13.05.2021.
Glazbena pedagogija 1 / Music Pedagogy 1 (11:00 – 12:30)
11:00 – 11:30
Gwen Moore
- Samo slušaj! Razvoj glazbenih i izvanglazbenih vještina korištenjem pristupa Musical Futures u irskim školama
Just Listen! Developing Musical and Extra-Musical Skills Using the Musical Futures Approach in Irish Schools
11:30 – 12:00
Marina Gall
- Inkluzivnost u obrazovanju učitelja glazbe
Inclusivity in Music Teacher Education
12:00 – 12:30
Marita Kerin & Lorraine O Connell
- Utjecaj bolesti COVID-19 na praksu u obrazovanju učitelja glazbe: razvoj alternativnoga modela podrške i vrednovanja
The Impact of COVID-19 on Music Teacher Education School Placement: Developing an Alternative Model for Support and Assessment
Završetak dijela
Sociologija glazbe / Sociology of Music (12:45 – 14:15)
12:45 – 13:15
Andrea Welte & Corinna Eikmeier
- Glazbena improvizacija s mladim useljenicima u Njemačkoj: mogućnosti i izazovi
Musical Improvisation With Young Immigrants in Germany: Opportunities and Challenges
13:15 – 13:45
Verena Bons, Johanna Borchert, Thade Buchborn & Wolfgang Lessing
- Kako članovi njemačkoga amaterskoga puhačkog orkestra "Musikvereine"doživljavaju svoj rad unutar glazbenih obrazovnih ustanova? Dokumentarna studija o udrugama "Musikvereine" u ruralnim područjima
How do the Members of German Amateur Wind Orchestras ("Musikvereine") View Their Work in the Ensemble of Musical Educational Institutions? A Documentary Study on Amateur Wind Orchestras in Rural Areas of Germany
13:45 – 14:15
Peter Mall
- Glazbeno obrazovanje u postmodernome društvu
Music Education in Post-Modern Society
Završetak dijela
14:20 - 14:55
Glazbeni program / Music Programme
Muzikoterapija / Music Therapy (15:00 – 16:30)
15:00 – 15:30
Albinca Pesek
- Neuropsihološka akustička metoda dr. Alfreda Tomatisa kao način postizanja psihofizičke ravnoteže studenata
Neuro-Psychological Acoustic Method Dr Alfred Tomatis as a Means to Help Establish the Psychophysical Balance of Students
15:30 – 16:00
Špela Loti Knoll
- Biti glazbeni terapeut i glazbeni pedagog – koristan susret dvaju identiteta
Being Music Therapist and Music Pedagogist – Useful Meeting of Two Identities
16:00 – 16: 30
Lysa Jean Farmer
- Crystal Sound Balancing® putovanje
Crystal Sound Balancing® Journeys
Završetak dijela
17:00 - 17:45
Predstavljanje knjige / Book Presentation
- Škole na koncertima: "ugađanje" za glazbeno iskustvo
Schools@Concerts: Tuning Up for the Music Experience
Urednici/Editors: Andreas Bernhofer, Peter Mall & Sabina Vidulin
18:00 - 18:45
Predstavljanje knjige / Book Presentation * in Croatian language
- Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi
Cognitive-Emotional Listening to Music in School
Autorice/Authors: Sabina Vidulin, Marlena Plavšić & Valnea Žauhar
14.05.2021.
Obrazovni istraživački projekti / Educational Research Project (9:00 – 11:45)
9:00 – 9:30
Sabina Vidulin, Andreas Bernhofer, Peter Mall & Gabriela Karin Konkol
- Europski istraživački projekt Škole na koncertima: polazište, rezultati i perspektiva
European Research Project Schools@Concerts: Starting Point, Results and Perspectives
9:30 – 10:00
Anna Maria Kalcher
- Promišljanja o glazbenoj kreativnosti uporabom dinamike oscilirajućih procesa
Reflecting on Musical Creativity Using the Dynamics of Oscillating Processes
10:00 – 10:30
Christoph Blatzer
- Testiranje motoričkih i kognitivnih načina vježbanja metodom biofeedback: rezultati studije slučaja
Motor Versus Cognitive Practice Modes Put to the Test - Biofeedback: Results of a Single Case Study
10:30 - 10:45
Pauza / Break
10:45 – 11:15
Elisabeth Eder
- Obrazovne strategije memoriranja glazbe
Educational Strategies for Memorizing Music
11:15 – 11:45
Andreas Bernhofer & Matthias Märzinger
- Pogled u crnu kutiju učeničkih koncertnih doživljaja
Looking Into the Black Box of Student's Concert Experiences
Završetak dijela
11:50 - 12:25
Glazbeni program / Music Programme
Psihologija glazbe/ Psychology of Music (12:30 – 15:45)
12:30 – 13:00
Michele Biasutti
- Vrednovanje edukacije namijenjene profesionalnomu razvoju učitelja glazbe
Evaluating a Blended Course for Professional Development of Music Teachers
13:00 – 13:30
Anna Antonina Nogaj
- Učenici s posebnim potrebama, specifičnost glazbenog obrazovanja i psihološke kompetencije učitelja
Students With Special Needs, Specificity of Music Education and Teacher's Psychological Competences
13:30 – 14:00
Blanka Bogunović
- Doprinos roditelja motivaciji i vježbanju na početku učenja sviranja instrumenta kod darovitih učenika
Parental Contribution to Motivation and Practice at the Beginning Years of Instrumental Tuition for the Musically Gifted
14:00 - 14:15
Pauza / Break
14:15 – 14:45
Katarina Habe & Tanja Kajtna
- Razlike u subjektivnome doživljaju dobrobiti tijekom lockdowna uzrokovanoga bolešću COVID-19 između studenata glazbe i sporta u Sloveniji
Differences in Experiencing Subjective Well-Being During COVID-19 Lockdown Between Music and Sports Students in Slovenia
14:45 – 15:15
Ana Butković & Ilijana Modrušan
- Odnos osobina ličnosti i sigurnosti u sebe kod studenata muzičke akademije
Relationships Between Personality Traits and Self-Confidence in Music Students
15:15 – 15:45
Nikolina Levak & Valnea Žauhar
- Odnos glazbenih preferencija i navika slušanja glazbe kod srednjoškolaca
Relationships Between Music Preferences and Listening Habits in Secondary School Students
Završetak dijela
Glazbena pedagogija 2 / Music Pedagogy 2 (16:00 – 19:30)
16:00 – 16:30
Sabina Vidulin
- Holistički pristup slušanju glazbe iz vizure općeobrazovne, srednje i glazbene škole
The Holistic Approach to Listening to Music From the Compulsory, Gymnasium and Music Schools Perspectives
16:30 – 17:00
Vesna Svalina
- Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u instrumentalnoj glazbenoj nastavi
The Use of Information and Communication Technology in Instrumental Music Teaching
17:00 – 17:30
Jelena Martinović Bogojević
- Kompetencije nastavnika iz područja glazbene kreativnosti na primjeru Crne Gore i Slovenije
Teacher's Competencies in the Music Creativity Field – The Example of Montenegro and Slovenia
17:30 - 17:45
Pauza / Break
17:45 – 18:15
Branka Rotar Pance
- Motivacijski aspekt glazbenoga natjecanja u kontekstu Glazbene olimpijade
Motivational Aspects of Music Competition in the Context of the Music Olympiad
18:15 – 18:45
Judit Váradi
- Glazba u zraku
Music on the Air
18:45 – 19:30
Kent Peter Nelson
- Studija slučaja o strategijama učenja i preporukama profesionalnoga glazbenika s disleksijom
A Case Study of Learning Strategies and Recommendations of a Professional Musician With Dyslexia - Special guest: "Stanley"
Završetak dijela
15.05.2021.
Muzikologija / Musicology (9:00 – 12:15)
9:00 – 9:30
Ivana Tomić Ferić & Katica Burić Ćenan
- Crtice iz povijesti glazbenoga obrazovanja u Kraljevini Dalmaciji (1867. – 1918.): dvije studije slučaja
Segments From the History of Music Education in the Kingdom of Dalmatia (1867-1918): Two Case Studies
9:30 – 10:00
Lana Šehović Paćuka
- Od "dekorativnoga" glazbenog odgoja do profesionalnoga glazbenog obrazovanja: putovi glazbene edukacije žena austrougarskoga Sarajeva
From Decorative Music Training to Professional Music Education: Roads of Music Education of Women in AustroHungarian Sarajevo
10:00 – 10:30
Lada Duraković
- Prilog istraživanju nastave glazbe u prošlosti Pule: glazbeni odgoj u srednjim školama pod talijanskom upravom
Contribution to the Research of Music Teaching in the History of Pula: Music Teaching in High Schools During the Italian Administration
10:30 – 11:00
Darja Koter
- Razvoj i uloga muzikoloških predmeta u povijesti Akademije za glazbu Sveučilišta u Ljubljani
Development and Role of Musicological Subjects in the History of the Academy of Music University of Ljubljana
11:00 - 11:15
Pauza / Break
11:15 – 11:45
Ira Prodanov, Nataša Crnjanski & Milan Milojković
- Radionica Umjetnost – Komunikacija – Mediji
The Art – Communication – Media Workshop
11:45 – 12:15
Jelka Vukobratović
- Čemu može učiti muzikologija? Doprinos muzikološkoga znanja glazbenoobrazovnomu sustavu
What Can Musicology Teach? The Contribution of Musicological Knowledge to the Music Education System
Završetak dijela
12:30 - 13:15
Predstavljanje zbornika / Proceedings Presentation
- Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7
Music Pedagogy in the Context of Present and Future Changes 7
Urednica/Editor: Sabina Vidulin
Solfeggio/ Ear Training (13:30 – 16:15)
13:30 – 14:00
Senad Kazić & Nerma Hodžić-Mulabegović
- Subjektivna procjena sudionika nastavnog procesa o uspješnosti kontinuirane provedbe online nastave solfeggia
Subjective Assessment Among the Participants of the Teaching Process on the Success of Continuous Implementation of the Ear Training Online Teaching
14:00– 14:30
Katarina Zadnik
- Učenje na daljinu s materijalima e-učenja kroz predmete Glazbena teorija i Solfeggio u slovenskoj glazbenoj školi
Distance Learning With E-Learning Materials in the Subjects Music Theory and Ear Training in the Slovenian Music School
14:30 – 15:00
Milena Petrović & Sara Savović
- Solfeggio sveučilišna e-učionica
Ear Training University E-Classroom
15:00 - 15:15
Pauza / Break
15:15 – 15:45
Admir Kustura
- Mogućnost primjene platforme EarMaster Cloud u nastavi solfeggia u srednjoj glazbenoj školi
Possible Uses of EarMaster Cloud Platform in Secondary Music School Ear Training Classes
15:45 – 16:15
Zlata Životić
- Vokalna interpretacija u online-nastavi solfeggia: prednosti i ograničenja
Vocal Interpretation in Online Ear Training Classes: Advantages and Disadvantages
Završetak dijela
16:30 - 17:00
Okrugli stol i ceremonija zatvaranja / General Discussion and Closing Ceremony
Starting of the Symposium
The End
13.5.2021.
Svečano otvaranje simpozija
Opening Ceremony
Svečano otvaranje simpozija
Opening Ceremony
- Pozvano izlaganje / Keynote
Dr Stefan Gies (AEC)
13.5.2021. - više / more
13.5.2021.
- Glazbena pedagogija 1 / Music Pedagogy 1
(11:00 - 12:30)
Voditeljica / Chair: Lorraine O Connell - Sociologija glazbe / Sociology of Music
(12:45 - 14:15)
Voditelj / Chair: Peter Mall - Glazbeni program / Music Programme
(14:20 - 14:55) - Predstavljanje knjige / Book Presentation
(17:00 - 17:45)
Schools@Concerts: Tuning Up for the Music Experience
Urednici/Editors: Andreas Bernhofer, Peter Mall & Sabina Vidulin - Predstavljanje knjige / Book Presentation
(18:00 - 18:45)
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi
Autorice/Authors: Sabina Vidulin, Marlena Plavšić & Valnea Žauhar
13.5.2021. - više / more
14.5.2021.
- Obrazovni istraživački projekti
Educational Research Project
(9:00 - 11:45)
Voditelj / Chair: Andreas Bernhofer - Glazbeni program / Music Programme
(11:50 - 12:25) - Psihologija glazbe/ Psychology of Music
(12:30 - 15:45)
Voditeljica / Chair: Valnea Žauhar - Glazbena pedagogija 2 / Music Pedagogy 2
(16:00 - 19:30)
Voditeljica / Chair: Sabina Vidulin
14.5.2021. - više / more
15.5.2021.
- Muzikologija / Musicology
(9:00 - 12:15)
* in Croatian language
Voditeljica / Chair: Lada Duraković - Solfeggio/ Ear Training
(13:30 - 16:15)
* in Croatian language
Voditelj / Chair: Senad Kazić - Predstavljanje zbornika
Proceedings Presentation
(12:30 - 13:15)
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7
Music Pedagogy in the Context of Present and Future Changes 7
Urednica/Editor: Sabina Vidulin - Okrugli stol i ceremonija zatvaranja
General Discussion and Closing Ceremony
(16:30 - 17:00)
15.5.2021. - više / more